ALL-IN-PLUG dizajn, ktorý je na kábli rozmerovo minimálny. Vyvinutý
miniatúrny funkčný komunikačný modul FULL (Micro EVSE 1) zabezpečuje
spoľahlivé, praktické a rýchle nabitie.
Určené pre nabíjanie s 1 fázovým režimom 2 EV s prúdom do 32A.
Napájanie je nastaviteľné od 6A do 32A.
Nabíjací prúd sa môže meniť aj počas nabíjania.
Integrovaná samonastaviteľná ochrana proti nadmernej teplote s
funkciou SOFT-OFF.
Použitý kábel kvality PREMIUM EV (LAPP KABEL - vyrobený v Nemecku).
Na kábli sa nenachádza žiadna objemná skrinka.
Vodotesný.
Vlastnosti káblov:
- odolné voči mikróbom, olejom, prachu a vode
- špeciálna konštrukcia kábla pre dlhú životnosť
- flexibilné pri nízkych teplotách (rozsah teplôt: -25 ° C až + 80 ° C)
- odoláva vysokému mechanickému namáhaniu
Technické špecifikácie:
Typ zástrčky (strana EV): zástrčka typu 1 (SAE J1772)
Maximálna nabíjací prúd: 32A (jednofázový)
Nabíjací prúd je možné nastaviť: 6A, 8A, 10A, 13A, 16A, 20A, 25A alebo
32A
Vybraný nabíjací prúd zostáva uložený v internej pamúti aj pri
odpojení od zásuvky (napájania)
Maximálny nabíjací výkon: 7,4 kW
Menovité napätie: 230V (jednofázové)
Rozsah prevádzkového napätia: od 180V do 270V (50/60 Hz)
Extrémne presná, nezávislá frekvencia riadená frekvenciou EV
Informácie o používateľovi prostredníctvom modrej LED
Detekuje / indikuje všetky chyby (prostredníctvom modrej LED)
Auto sa zotavuje z akejkoľvek možnej chyby !
Dĺžka kábla: 6m
Izolácia káblov odolná voči UV, olejom a plameňom
Prevádzková teplota prostredia: -30 ° C až +40 ° C (pri plnom slnku)
Voliteľná ochrana proti nadmernej teplote s funkciou SOFT-OFF s
automatickým resetom.
Odolnosť: IP54 (dažďová odolnosť)
Farba kábla: oranžová
100% kompatibilný so všetkými elektrockými vozidlami, ktoré majú zásuvky
typu 1
(napríklad: Nissan Leaf, Kia Soul, Citroen C-nula, Peugeot Ion, Opel
Ampera, Renault Kangoo ZE, Renault Fluence ZE, Ford Focus EV, Mitsubishi
i -MiEV, Fisker Karma, Mitsubishi Outlander PHEV, Plug-in Toyota Prius,
Nissan e-NV200 a mnoho ďalších)
Podľa IEC 61851
Schválené CE
POZNÁMKA: Použitie tejto prenosnej nabíjacej stanice bez doplnkového
integrovaného RCD typu B do steny CEE je povolené výlučne na
zariadeniach chránených RCD